0
0

بازار مبل شادآباد

بازار مبلمان شادآباد با نام بازار مبلمان شمس  آباد نیز شهرت دارد. بازار مبلمان شادآباد در محله شمس آباد تهران از محلات نزدیک محله  شادآباد واقع شده است. بنابراین این بازار با هر دو نام  بازار مبلمان شادآباد و بازار مبلمان شمس آباد نزد خریداران و فروشندگان شناخته شده است. 

بازار مبل شمس آباد

 

تاریخچه بازار مبلمان شمس آباد

 محله شمس آباد تهران در گذشته و تا اوایل دهه هشتاد جزئی از محله شادآباد محسوب می شد تا اینکه با تلاش شورایاران شادآباد و جمعی از معتمدین محله شمس آباد این محله از محله شادآباد جدا شده و خود تبدیل به محله ای جداگانه شد. 

پیش از انقلاب اراضی محله شمس آباد را بیشتر اراضی کاربری کشاورزی و دامداری تشکیل داده بود. به همین دلیل بود که برخی از زمین های اهالی شمس آباد به قطعات بزرگ تقسیم بندی شده بود. در دهه پنجاه و شصت بود که ساکنین محله شمس آباد افزایش یافته و بافت محله شمس آباد تبدیل به بافتی مسکونی شد‌. 

بازار مبلمان یافت آباد در اوایل  دهه هفتاد کار خود را با بازار مبل خلیج فارس آغاز کرد‌ و پس از مدت کوتاهی مبدل به بزرگترین بازار مبلمان تهران شد. وجود  بازار مبلمان یافت آباد در مجاورت منطقه هجده تهران ، باعث شد بسیاری از صنایع مربوط به صنعت چوب و مبلمان در منطقه هجده رشد کرده برخی از اهالی منطقه هجده در این صنعت فعال شوند. کارگاه هایی چون کارگاه های نجاری ، رنگ کاری برای تغذیه بازار مبلمان یافت آباد  در منطقه هجده شروع به کار کردند. 

محله شمس آباد نیز از این قاعده مستثنی نبود. خصوصا آنکه تا اوایل دهه هفتاد زمین هایی با قطعات بزرگ در شمس آباد مانده بود که قابلیت تبدیل به کارگاه های تولیدی چوب و مبلمان در آن وجود داشت. این زمین ها تغییر کاربری یافته و تبدیل به تولیدی های صنعت چوب شدند. 

در اوایل دهه هشتاد بود که تولید کنندگان صنعت چوب در شمس آباد اولین نمایشگاه های فروش محصولات چوبی و مبلمان خود را در این محله ایجاد کرده و مستقیما به عرضه محصولات خود پرداختند. باقی کسبه شمس آباد نیز با توجه به شرایط خوب محلی و فراهم شدن عرصه‌ برای فعالیت در این صنعت ، به تولید کنندگان و نمایشگاه داران شمس آباد پیوستند و نمایشگاه های متعددی در زمینه فروش محصولات صنایع چوب و مبلمان در محله شمس آباد شکل گرفت. 

امروز با طی شدن بیش از بیست سال از زمان تشکیل بازار چوب شمس آباد ، کمتر مغازه ای را می توان در محله شمس آباد یافت که به کاری به جز نمایشگاه چوب و مبلمان اختصاص داشته باشد. 

 

قیمت مبلمان در بازار مبلمان شادآباد

به دلیل پایین بودن قیمت تجاری و زمین در محدوده منطقه هجده نسبت به بازار مبلمان یافت آباد ، قیمت مبلمان در بازار مبل شادآباد ، پایین تر از بازار مبلمان یافت آباد عرضه می گردد. این قیمت نازل در تمامی انواع محصولات چوبی مانند مبلمان خانگی و اداری ، بوفه ، میز تلویزیون ، جاکفشی و تمامی مصنوعات چوبی وجود دارد و شما خواهید توانست با هزینه پایین تر نسبت به بازار مبلمان یافت آباد نیاز خود را مرتفع کنید. 

 

چه محصولاتی در بازار مبل شادآباد وجود دارد

در بازار مبلمان شادآباد هر نوع از محصولات چوبی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. در این بازار انواع محصولات چوبی اعم از مبلمان  ،  سرویس خواب، تخت خواب، میز ال سی دی، مبل راحتی، میز ناهار خوری، تخت خواب، کمد، بوفه و میز تلفن وجود داشته و به علاقمندان عرضه می گردد. 

 

آدرس بازار مبل شادآباد

بازار مبلمان شادآباد در جنوب غربی محله شادآباد و در محله شمس آباد واقع شده است

 

مسیر دسترسی به بازار مبل شادآباد

اگر شما بخواهید خود را به بازار مبلمان شادآباد برسانید باید وارد بلوار الغدیر یافت آباد شوید. اگر از بزرگراه فتح و میدان شیر پاستوریزه وارد بلوار الغدیر شدید می توانید بعد از میدان شهید هادی طارمی وارد خیابان انصاری شده و به بازار مبل شادآباد خواهید رسید.  گر از سمت آزادگان وارد بلوار الغدیر شوید بعد از دور زدن از میدان شهید هادی طارمی وارد خیابان انصاری شده و وارد  بازار مبل شادآباد خواهید شد.

 

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات

0 نظر در مورد بازار مبل شادآباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.