0
0

طرح خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان در مدرسه مسعود انصاری

طرح گوشی دانش آموزی

طرح خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان در مدرسه مسعود انصاری

مدرسه مسعود انصاری طرحی را برای خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان این دبستان داشته که تا کنون نیز موفق به خریداری چندین گوشی و تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان این دبستان شده است.

با آغاز بحران کرونا در ایران کلاسهای مدارس و دانشگاهها در به شکل مجازی برگزار میشود. در طرح برگزاری کلاس از راه دور هر دانش آموز و دانشجو برای ورود و استفاده از امکانات مجازی کلاس های درس نیازمند تلفن همراه هوشمند و یا تبلتی برای استفاده از کلاس های درس است. از سویی دیگر با افزایش قیمت ارز قیمت تلفن همراه و تمامی لوازم الکرترونیکی و دیجیتال نیز با افزایش چشمگیری مواجه شده است و این موضوع کار را برای خانواده ها بسیار مشکل کرد، چرا که از طرفی خانواده ها مجبور به تهیه ملزومات اولیه زندگی خود بوده و از طرفی دیگر مجبور به تهیه تلفن همراه هوشمند یا تبلت های دانش آموزی با قیمت گزاف شدهاند.

مدیریت و کادر مدرسه مسعود انصاری (محله شادآباد) در این راستا طرحی را به اجرا گذاشتند تا افرادی که نذری داشته و خواهان مبالغی را برای این نذری ها یا هر امور خیریه دیگری دارند، در طرح تهیه تلفن همراه و تبلت دانش آموزی شرکت کرده تا هم مشکل این دانش آموزان برطرف شده و هم از نذر و نیت خیر، خیرین به جای آورده شود. پس از اجرای این طرح مدرسه مسعود انصاری موفق شد تا چندین دستگاه تلفن و تبلت دانش اموزی را برای استفاده دانش آموزان این مدرسه از کلاس های مجازی تهیه کرده و در اختیار این دانش آموزان قرار دهد.

وب سایت کوچه گرد ضمن تشکر از مدیریت و کادر مدرسه مسعود انصاری و همچنین خیرین عزیزی که در این طرح شرکت کردهاند به اطلاع می رساند، شما نیز میتوانید با شرکت در این طرح نذورات و نیت خیر خود را مصروف در این امر خیر گردانید.

گوشی دانش آموزی2 گوشی دانش آموزی3 گوشی دانش آموزی4

امتیاز شما به این نوشته
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://shadabad.kochegard.ir/?p=403
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
مدیر سایت
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد طرح خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان در مدرسه مسعود انصاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.