0
0

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در مسجد اباعبدالله الحسین

مجید فراهانی

حضور مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در مسجد اباعبدالله الحسین در محله شادآباد
مجید فراهانی ریاست کمیته بودجه شورای شهر تهران در برنامه بازدید خود از پروزه های منطقه هجده ، با حضور در جمع نمازگزاران مسجد اباعبدالله الحسین علیه السلام با نمازگزاران و شورایاران محله شادآباد دیدار کرد. در این دیدار که با همراهی سید محمد فیاض شهردار منطقه هجده همراه بود ، شورایاران به بیان مشکلات منطقه هجده و محله شادآباد پرداختند.

عضو شورای شهر تهران با همراهی شهردار و اعضای شورایاری این منطقه و در جریان بازدید از منطقه ۱۸، شروع عملیات اجرایی تعریض خیابان شهید بهرامی را کلید زد او در ادامه از باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س)، بوستان در حال احداث دوچرخه و پروژه ۷۶ متری بروجردی و میدان جانبازان و بیمارستان در حال اتمام حکیم بازدید به عمل آورد. فراهانی ضمن قرائت فاتحه بر سر مقبره شهدای گمنام بوستان پانزده خرداد حاضر شد و به شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر رفع گره های کور ترافیکی، بازگشایی معابر را یکی از فعالیت های مهم شهرداری در دوره پنجم دانست.

وی با اشاره بر لزوم بازگشایی بزرگراه بروجردی، شورای شهر تهران را حامی اقداماتی می داند که مردم هر منطقه پیگیری می کنند از این رو بر اجرای دقیق پروژه های توسعه محلی تاکید و ابراز امیدواری کرد با وصول درآمدهای شهرداری پروژه های در حال اتمام به سرانجام برسد.
در بخشی از این بازدید منطقه ای که در محله شادآباد بود ، شورایاران و اهالی شادآباد بخش هایی از مشکلات محله شادآباد را در این نشست با عضو شورای شهر تهران و شهردار منطقه هجده مطرح کردند.

محمد آمره از شورایاران محله شادآباد با انتقاد از وضعیت بازار آهن شادآباد گفت: بازار آهن شادآباد بزرگترین مرکز آلاینده منطقه هجده و شهر تهران است. آلودگی بازار آهن برای سلامت اهالی شادآباد و کل شهر تهران تهدیدی جدی است و باید برای رفع مشکلات آن موضوع ساماندهی بازار آهن اقدام کرد.
این عضو شورایاری محله شادآباد در مورد شن چاله های خلیج فارس گفت: شن چاله های خلیج فارس نیز به عنوان بزرگترین گود پر خطر شهر تهران ، تهدیدی بزرگ برای ساکنین منطقه هجده است که برای رفع مشکلات آن باید تمهیداتی را اجرا کرد ، چرا که هر لحظه ممکن است با شکاف و ریزش جداره های این گود شاهد فاجعه ای مرگبار برای ساکنین منطقه هجده باشیم.

4.6/5 - (10 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://shadabad.kochegard.ir/?p=1305
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
مدیر سایت
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در مسجد اباعبدالله الحسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.