0
0

نخستین سالگرد شهادت هادی طارمی

شهید طارمی

نخستین سالگرد شهادت هادی طارمی از ساکنین سرافراز منطقه۱۸ تهران و محله شادآباد باهمکاری جمعی از عاشقان نظام و ولایت و مکتب شهادت با رعایت پروتکلهای بهداشتی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا در جوار مزار مطهر شهیدان طارمی برگزار گردید. شهید هادی طارمی سالها با وفاداری کامل به عنوان محافظ و امین در کنار شهید قاسم سلیمانی قرار داشت تا در همین راه نیز جان ارزشمند خود را فدای ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و شهید قاسم سلیمانی فدا کرد.

سالگرد محافظ شهید قاسم سلیمانی

در این مراسم با گرداندن پرچم‌های متبرک به ضریح مطهر سالار شهیدان امام حسین‌(ع)، امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) و نیز سه ساله آقااباعبدا… حضرت رقیه(س) در کنار پرچم حضرت زینب(س) یاد شهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان را گرامی داشتند.

شهید هادی طارمی فعالیت فرهنگی خود را در بسیج محله شادآباد آغاز نمود و به دلیل نیت خالصانه و پشتکار وی در حفظ ارزش های فرهنگی و اسلامی پس از چندی به حلقه یاران‌ نزدیک شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست و در بسیاری از سفرهای بردن مرزی حاج قاسم سلیمانی را همراهی می‌کرد. خلوص این شهید والامقام تا به حدی بود که بسیاری از همسایگان و دوستان وی از حضور وی در حلقه یاران حاج قاسم مطلع نبودند تا روز شومی که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با شکستن حریم تمام قوانین بین المللی دستور ترور کاروان شهید حاج قاسم سلیمانی را صادر کردند تا به ‌تمام جهانیان ثابت شود، آمریکا در خط اول تروریسم کور دولتی در دنیا قرار دارد.

مزار شهید طارمی

کشوری که داعیه دار دموکراسی در جهان است و تمام جنگها و کشته‌های قرن بیست و یکم جهان محصول این داعیه است، برای حذف یک فرد و یک تفکر بدترین و شنیع ترین راه را انتخاب کرد و به دنیا ثابت شد، تروریسم دولتی توسط چه کسانی در جهان مدیریت می‌شود. بدین ترتیب کاروان حاج قاسم سلیمانی در سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد توسط پهبادهای آمریکایی مورد اصابت موشک قرار گرفت و جمعی از بزرگترین و شجاع ترین یاران انقلاب اسلامی ور آن‌حادثه تلخ به شهادت رسیدند.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://shadabad.kochegard.ir/?p=394
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
مدیر سایت
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد نخستین سالگرد شهادت هادی طارمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.