0
0

سردرگمی اهالی شادآباد به دلیل کمبود تاکسی در ایستگاه

کمبود تاکسی در ایستگاه

کمبود تاکسی در ایستگاه

ایستگاه تاکسی شادآباد از مدت ها پیش دچار یک مشکل جدی است. وقتی شما می خواهید به سر کار بروید در برخی مواقع هیچ تاکسی در ایستگاه نیست. این موضوع باعث شده اهالی محله نتوانند برای رفت و آمد خود نتوانند برنامه ریزی درستی داشته باشند و در بسیاری مواقع دیر به محل کار یا قرار ملاقات های خود برسند. .
چند دلیل برای این اتفاق وجود دارد. اول انکه تاکسی ها به بهانه نداشتن مسافر در ایستگاه توقف نمی کنند و مسافران خود را از محلات دیگر تامین می کنند. دوم آنکه با رشد تاکسی سرویس های اینترنتی ما شاهد این هستیم که تاکسی های محله هم به این تاکسی سرویس های اینترنتی پیوسته اند و با قبول درخواست مسافران آنها از ایستگاه رفته و مسافر شخصی سوار می کنند. این مشکل نیز به بهانه کمبود مسافر در ایستگاه شادآباد است. .
متاسفانه هم رشد تاکسی سرویس های اینترنتی و هم عدم نظارت سازمان تاکسیرانی روی این موضوعات نه تنها در محله شادآباد و بلکه در بسیاری از محلات تهران مشکل ساز شده است . بسیاری از این محلات درگیر عدم وجود تاکسی ها در خطوط مختلف به خصوص در ساعات اول صبحی هستند که درگیر مشکلات مختلف مانند ترافیک و آلودگی و کرونا هستند.
در این خصوص چندی پیش نیز شهرداری تصمیم گرفته بود تا خطوط اتوبوس شاداباد را به مینی بوس و ون تغییر دهد که با مخالفت شورایاری شادآباد از این اتفاق جلوگیری شد. تبدیل وضعیت خطوط اتوبوس به مینی بوس می توانست منجر به کاهش فاصله اجتماعی و افزایش ریسک ابتلا به بیماری کرونا شود و به همین دلیل شورایاری شادآباد با این تصمیم مخالفت کرد.
مشکلات خطوط اتوبوس شادآباد نیز به قوت خود باقی است که در آینده به تفصیل به آن خواهیم پرداخت زیرا این مشکلات نیز باعث مشکلات زیادی برای اهالی محترم محله شادآباد شده است.
در تصاویر خبر سردرگمی اهالی شادآباد در ساعت شش و نیم بیست و چهارم دی ماه کاملا مشخص است.

کمبود تاکسی در ایستگاه

کمبود تاکسی در ایستگاه

اخبار و تصاویر و مشکلات محله را با ما درمیان بگذارید

امتیاز شما به این نوشته
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://shadabad.kochegard.ir/?p=459
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
علی سلیمانی
کارشناس موسیقی ،دانشگاه سوره، و کارشناس ارشد روابط بین الملل ،دانشگاه علامه طباطبایی، روزنامه نگار و فعال زیست محیطی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد سردرگمی اهالی شادآباد به دلیل کمبود تاکسی در ایستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.