0
0

وصل آب شرب بوستان رودکی

آب شرب بوستان رودکی

آب شرب بوستان رودکی

آب شرب بوستان رودکی پس از مدت‌ها پی‌گیری شورایاران محله شادآباد وصل شد. بوستان رودکی دومین بوستان بزرگ محله شادآباد است که از ابتدای افتتاح آن با مشکل آب شرب مواجه بود که پس از مدت‌ها با اتصال یک چشمه آبخوری مشکل آب شرب بوستان رودکی مرتفع شد.
مشکل آب شرب بوستان رودکی به دلیل عدم هماهنگی میان اداره آب منطقه‌ای و شهرداری منطقه ایجاد شده بود. این مشکل از آن‌جا نشات می‌گرفت که اداره آب منطقه‌ای برای اتصال این چشمه آب‌خوری درخواست رقم قابل ملاحظه‌ای را از شهرداری منطقه هجده داشت، چرا که هزینه اتصال انشعاب آب برای فضای سبز بر حسب متراژ فضای سبز محاسبه می‌شود. این قانون باعث شده بود که هزینه نصب انشعاب آب برای این بوستان به دلیل وسعت زیاد بوستان بسیار زیاد باشد.
هزینه زیاد انشعاب آب بوستان و عدم هماهنگی بین این نهادها باعث شده بود تا به امروز ساکنین محله شادآباد جهت دسترسی به آب سالم در بوستان رودکی دچار مشکلات فراوانی باشند. این مشکل به خصوص زمانی بیشتر خود را نشان می‌داد که ورزشکاران محله در پارک و یا در زمین‌های ورزشی در بوستان به فعالیت ورزشی می پرداختند و مجبور بودند آب شرب مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند. به همین دلایل اهالی شادآباد درخواست‌های مکرری را جهت اتصال آبخوری در داخل بوستان داشتند و متاسفانه به دلیل درخواست هزینه چند صد میلیونی انشعاب آب از طرف اداره آبفای منطقه این اقدام میسر نشده بود.
با تلاش و پی گیری شورایاران شادآباد و همکاری ادارات آبفا‌ و شهرداری منطقه هجده پس از چند سال این مشکل مرتفع شده و بوستان آبخوری رودکی متصل شد. حال که این اقدام انجام شده است، وبسایت کوچه گرد با تشکر از همه کسانی که برای این امر زحمت کشیدند، یادآوری می‌کند جلوگیری از اسراف در مصرف آب وظیفه‌ای همگانی است.
بیاییم صرفه جویی در مصرف آب را در تمام ارکان زندگی خود نهادینه کنیم

4/5 - (1 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://shadabad.kochegard.ir/?p=462
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
ادمین کوچه گرد
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد وصل آب شرب بوستان رودکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.