0
0

گزارش صدا و سیما از مشکلات بزرگراه بروجردی

ویدئویی قدیمی از مشکلات بزرگراه بروجردی برای اهالی شادآباد

احداث بزرگراه بروجردی در سال ۱۳۸۳ در جنوب غرب تهران آغاز شد. هدف از اجرای این طرح بزرگراهی اتصال اتوبان تهران_ساوه و جنوب غرب تهران به شریان های اصلی شهر مانند بزرگراه فتح و بزرگراه یادگار امام بود. برآوردها برای تکمیل و اجرای پروژه در فاز اول آن، سه تا پنج سال بود، اما با گذشت شانزده سال هنوز فاز اول این بزرگراه به اتمام و بهره برداری نرسیده و به همین دلیل مشکلات فراوانی را برای اهالی منطقه هجده ایجاد کرده است.

بزرگراه شهید بروجردی در طی این شانزده سال ، همواره از عدم وجود اعتبارات کافی رنج برده است و همین اعتبارات و بودجه های اندک پروژه ای را که می بایست ظرف سه تا پنج سال به اتمام می رسید، شانزده سال معطل کرد.
در این مدت طولانی بسیاری از پروژه های عمرانی شهر تهران با بودجه های بسیار سنگین تر کلنگ خورد و افتتاح شد. بزرگراه صدر، بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه شهید همدانیان و تونل غزه از این دست پروژه هایی هستند که پس از شروع به ساخت بزرگراه شهید بروجردی کلنگ زده شد و به بهره برداری کامل رسید.

بزرگراه شهید بروجردی در طی این شانزده سال ، مشکلات فراوانی را برای مردم و اهالی منطقه هجده ایجاد کرد. مسیرهای مواصلاتی بسیاری از محلات در منطقه هجده در طی مراحل ساخت پروژه قطع شد و به دلیل ایجاد فضای رها شده ، محیط برای رشد آسیب های اجتماعی فراهم شد. ریزگردهای این پروژه بسیاری از ساکنین محلات منطقه را با مشکلات عدیده تنفسی مواجه کرد و همچنان نیز مشکلات پروژه شهید بروجردی پابرجا است.
در ویدئوی قدیمی صدا و سیما مشکلات پروژه شهید بروجردی به طور واضح از طرف شهروندان منطقه هجده و محله شادآباد مطرح شده است. شهروندان شریف محله شادآباد و منطقه هجده به درستی از خود می پرسند: دلیل عدم توجه مسئولین به تخصیص اعتبارات کافی برای تکمیل و اجرای این پروژه چیست و به چه علت پروژه های بسیار بزرگتر در شهر تهران مانند بزرگراه صدر، امام علی، اتوبان خرازی، تونل غزه و اتوبان همدانیان ظرف سه تا پنج سال افتتاح شده اما بزرگراه شهید بروجردی پس از شانزده سال، هنوز تکمیل نشده است؟

1/5 - (1 امتیاز)
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://shadabad.kochegard.ir/?p=1078
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوک
مدیر سایت
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد گزارش صدا و سیما از مشکلات بزرگراه بروجردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.