0
0

بازار استیل تهران (شادآباد)

اسامی زیر همگی نام هایی هستند که به بازار استیل تهران در بزرگراه فتح گفته می شود.

بازار استیل پارس غدیر، مرکز تجارت استیل ایران، بازار استیل تهران، بازار استیل شادآباد، بازار استیل هفده شهریور

بازار استیل تهران بزرگترین بازار استیل تهران است که در محله شادآباد قرار  دارد. این بازار یکی از مهمترین مراکز تجاری استیل برای تامین کنندگان و مصرف کنندگان انواع محصولات استیل در شهر تهران است.

بازار استیل تهران کجاست؟

بازار استیل تهران در بزرگراه فتح بین پل کن و میدان شیر پاستوریزه واقع شده است. بازار استیل تهران در محله کوی هفده شهریور قرار داشته که به بازار استیل شادآباد نیز معروف است‌.

مسیرهای دسترسی به بازار استیل تهران

بهترین مسیر دسترسی به بازار استیل تهران ، لاین غرب به شرق بزرگراه فتح است. شما باید بزرگراه فتح را از سمت تهرانسر به سمت میدان شیر پاستوریزه بروید‌. پس از گذشتن از پل کن وارد لاین کندرو شده و پس از صد متر به بازار استیل خواهید رسید.

 

نزدیک ترین ایستگاه مترو به بازار استیل تهران

نزدیک ترین ایستگاه مترو به بازار استیل تهران ایستگاه مترو آزادی در خط سه مترو تهران است. شما می توانید پس از رسیدن به ایستگاه مترو آزادی، با خط تاکسیرانی یا اتوبوس های محله  خلیج فارس خود را به بزرگراه فتح رسانده و قبل از رسیدن به پل کن ، خود را به بازار استیل برسانید.

 

بخش های بازار استیل تهران

بازار استیل تهران دارای دو مجتمع تجاری  اصلی و مغازه های فرعی بسیاری است که در اطراف بازار استیل تهران پراکنده شده اند‌. مجتمع تجاری پارس غدیر و مجتمع تجاری پارس امیر دو مجتمع تجاری بزرگ در امر خرید و فروش انواع محصولات  استیل در تهران هستند.

بازار پارس غدیر مجتمعی تجاری در امر خرید و فروش انواع مصنوعات استیل است. انواع لوله های استیل ، پروفیل ، ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر ، میلگرد استیل و اتصالات استیل است.

مجتمع پارس غدیر

مجتمع تجاری پارس غدیر بزرگترین مجتمع تجاری بازار استیل شادآباد  است. مجتمع تجاری پارس غدیر مجموعه ای بزرگ از کسب و کارهای مرتبط با حوزه بازار استیل است که مانند بازار استیل ایران ، انواع پروفیل ها و لوله ها و ورق های استیل در مجتمع تجاری پارس غدیر یافت می شود.

پارس غدیر

بازارهای مرتبط با بازار استیل تهران

به جز بازار استیل پارس امیر و مجتمع تجاری پارس غدیر ، در مسیر بزرگراه فتح مراکز تجاری و واحدهای تولیدی و خدماتی بسیاری در زمینه تولید انواع محصولات استیل وجود دارد. این بازارها همگی در امر خرید و فروش محصولات استیل فعالیت می کنند.

در این بازار تولید کنندگان بسیاری وجود دارند که در امر تولید و عرضه محصولات مختلف استیل مشغول به کار هستند. این مراکز تولیدات مختلفی مانند دیگ های پخت ، شیر سرد کن های استیل ، دستگاه های تولید کننده محصولات لبنی ، سردخانه ها و هر نوع دستگاه و محصولاتی که با استیل تولید می گردد را به بازار عرضه می کنند

بازار استیل

مرکز تجارت استیل

مرکز تجارت استیل نیز یک بازار تجاری استیل در قلب بازار استیل تهران است. مرکز تجارت استیل به همراه بازار استیل پارس غدیر و بازار استیل پارس امیر و همچنین مرکز فولاد استیل ایران ، دارای فروشگاه های متعددی در زمینه خرید و فروش استیل هستند. گرچه مرکز تجارت استیل از مراکزی فوق کوچکتر است اما این مرکز نیز سابقه خوبی را در امر تامین استیل برای صنایع و مشاغل مختلف دارد.

مرکز تجارت استیل

مرکز فولاد استیل ایران

مرکز فولاد استیل ایران جدیدترین و بزرگترین بازار استیل تهران در امر خرید و فروش استیل است. مرکز فولاد استیل ایران از اوایل دهه نود در کنار بازار استیل پارس غدیر و بازار استیل پارس امیر احداث شد و پس از گذشت چند سال یکی از بخش های مهم بازار استیل تهران شد. مرکز فولاد استیل ایران دارای سه بلوک بزرگ با فروشگاه های متعددی است که همگی جزو فروشنده و تامین کننده استیل در ایران هستند و به همین دلیل جزو به روزترین و بهترین بازارهای تخصصی و تامین کننده استیل در بازار استیل ایران است. پس از احداث مرکز فولاد استیل ایران به دلیل مجاورت با بازار استیل پارس غدیر و بازار استیل پارس امیر، برخی از تامین کنندگان استیل که در خرید و فروش استیل دستی توانا داشتند نیز به این بازار پیوستند و رنگ و بویی دیگر به مرکز فولاد استیل ایران دادند. حال پس از یک دهه از زمان ایجاد مرکز فولاد استیل ایران ، این مجتمع نیز دارای تامین کنندگان به نام استیلی است که در خرید و فروش استیل مشغول فعالیت هستند.

4.5/5 - (20 امتیاز)

نظرات

2 نظر در مورد بازار استیل تهران (شادآباد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *